Regulamin Aukcji

INFORMACJE OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki Klienta przy zawieraniu umowy kupna – sprzedaży.

2. Poprzez Kupującego należy rozumieć osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnej lub osobę fizyczną posiadającą co najmniej 13 lat i zgodę opiekuna prawnego do zawarcia umowy, osobę fizyczną lub jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej zarejestrowaną w serwisie Allegro.pl i wyróżniającą się indywidualnym loginem, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę ze Sprzedającym.

3. Sprzedajemy tylko poprzez opcje "Kup Teraz" dlatego po dokonaniu zakupu nie musisz czekać do końca aukcji.

4. Jeśli w aukcji jest możliwość wyboru np. koloru, prosimy aby Kupujący po dokonaniu zakupu przysłał do nas e-maila z dokonanym wyborem. W temacie korespondencji z nami na temat zamówienia proszę zawsze podawać swój login i numer aukcji.

5. Odpowiadamy na wszystkie maile. Jeśli Kupujący nie dostanie od nas odpowiedzi w przeciągu 24h, oznacza to że prawdopodobnie nie otrzymaliśmy jego wiadomości. W takim wypadku prosimy o ponowne jej wysłanie, bądź kontakt telefoniczny.

6. Jeśli Kupujący chce zmienić adres do wysyłki prosimy o uwzględnienie nowego adresu w „Formularzu opcji dostawy” bądź o wysłanie maila z nowym adresem, a w tytule wiadomości wpisać „login – ZMIANA ADRESU”.

7. Jeśli Kupujący chce otrzymać fakturę VAT zamiast paragonu, prosimy o przesłanie takiej informacji mailem, w tytule wpisując „login – FAKTURA”.

8. Koszty przesyłki danego towaru podane są zawsze w opisie każdej aukcji.

9. Kupione towary wysyłamy w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

10. Klientom z niepełną aktywacją konta nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

11. Przesyłki kurierskie zawsze należy sprawdzać w obecności kuriera. Zwłaszcza jeżeli przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości. Wszystkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy wyłącznie wraz z załączonym protokołem szkody spisanym z przewoźnikiem dostarczającym paczkę. Nie spisanie protokołu uniemożliwia nam przyjęcie reklamacji.

12. To Kupujący pierwszy wystawia nam komentarz. Jest to dla nas sygnał, że przesyłka doszła i jest wszystko w porządku z zamawianym towarem. My z naszej strony wystawiamy komentarze raz na 2 tygodnie.

13. Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej obsługi i chcesz wystawić nam negatywny lub neutralny komentarz koniecznie skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

14. Na wpłatę czekamy maksymalnie 10 dni od daty licytacji! Po tym czasie wysyłamy do Allegro formularz zwrotu prowizji.

15. Do każdego zakupionego towaru dołączamy dowód sprzedaży - paragon lub na życzenie fakturę VAT. Dowód sprzedaży wkładany jest do środka paczki. Proszę pamiętać że dowód zakupu jest jedyną podstawą do ewentualnej reklamacji. Tylko na podstawie paragonu przyjmujemy: reklamacje, wymiany i zwroty.

16. W przypadku opcji Płacę z Allegro, wpłaty księgowane są po faktycznym wpływie należności na nasze konto. Jednak warto pamiętać, że ta forma płatności wydłuża czas realizacji zamówienia.

17. Użytkownik dokonując zakupu na naszych aukcjach akceptuje regulamin.

18. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści regulaminu w każdym czasie.

ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANY

ZWROTY:

1. Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty odebrania towaru (Ustawa z 02 marca 2000r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”).

2. Zwrot towaru możliwy jest wyłącznie wtedy, gdy towar jest kompletny, nie nosi śladów użytkowania oraz posiada oryginalne opakowanie producenta.

3. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży (paragon fiskalny lub fakturę VAT).

4. Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Firma Best Hunters oświadcza, że nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na jej koszt.

5. Zwracany towar można również dostarczyć osobiście do siedziby firmy Best Hunters: Warszawa, ul. Jutrzenki 91.

6. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć zwracany towar.

7. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, firma Best Hunters zwraca towar do Kupującego po wcześniejszym poinformowaniu go o tym drogą telefoniczną i/lub mailową.

8. Należność za zwrot towaru zostaną przelane na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy lub przesłane przekazem pocztowym na adres podany przez Kupującego w zamówieniu w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki przez Sprzedającego.

9. Koszty dostawy i odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.

REKLAMACJE I WYMIANY:

1. Reklamacje należy składać na adres sklep@besthunters.pl , telefonicznie lub bezpośrednio do sklepu stacjonarnego.

2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

3. Na wszystkie produkty zakupione na naszych aukcjach udzielana jest gwarancja producenta.

4. Koszt przesyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący. Firma Best Hunters oświadcza, że nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na jej koszt. Dodatkowo istnieje możliwość dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy Best Hunters, przy ul. Jutrzenki 91 w Warszawie.

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru firmie Best Hunters.

6. W przypadku wadliwych towarów firma Best Hunters gwarantuje ich wymianę na towar nieuszkodzony, o ile Kupujący zgłosi wadliwość towaru (poprzez e- mail lub telefon) w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru.

7. W przypadku , gdy wymiana towaru na inny wolny od wad nie jest możliwa, firma Best Hunters niezwłocznie dokona zwrotu pieniędzy. Należność za zwrot towaru zostaną przelane na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy.

8. Wymiana towarów nie będzie możliwa w przypadku gdy uszkodzenia towaru będą wynikiem niewłaściwego użytkowania.

9. Koszty przesyłki wymienianego towaru ponosi Kupujący. Istnieje możliwość dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby firmy Best Hunters, przy ul. Jutrzenki 91 w Warszawie.

PŁATNOŚĆ
1. Płacąc na naszych aukcjach Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności:
- Przelew bankowy - realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po uznaniu płatności na koncie firmy Best Hunters
- Płatność za pobraniem (gotówka przy odbiorze) - realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po potwierdzeniu przez Klienta sposobu wysyłki i płatności
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy Best Hunters

2. Za moment dokonania płatności uważa się moment zaksięgowania gotówki na rachunku bankowym firmy Best Hunters.

3. Kupujący jest zobowiązany zapłacić końcowy koszt zamówienia, na który składa się cena produktu plus koszt przesyłki, zależny od wybranej przez Kupującego formy.

DOSTAWA
1. Dostawa zamówień odbywa się ubezpieczoną przesyłką realizowaną przez firmę kurierską DPD oraz Pocztę Polską.
2. Czas dostawy produktów wynosi w przypadku Poczty Polskiej od 2 do 7 dni, w przypadku kuriera DPD do 48 godz.
3. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący.
4. Koszt dostawy towaru jest uzależniony od wartości towaru i rodzaju dostawy wynosi:
Kurier DPD
- na terenie całej Polski – 18 zł
- przesyłka kurierska za pobraniem – 25zł

5. Ewentualny inny koszt dostawy towaru jest podany w aukcji w zakładce „Dostawa i płatność”.

6. Kupujący zobowiązany jest ocenić stan zamówienia w obecności kuriera.

7. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności Kuriera sporządzić protokół szkody zawierający opis uszkodzenia. Uszkodzony towar można wraz z fakturą sprzedaży zwrócić Kurierowi. Koszt transportu ponosi firma Best Hunters. Kiedy towar znajdzie się ponownie w firmie Best Hunters zostanie wymieniony na nowy, a przesyłka zostanie ponownie wysłana na nasz koszt.

8. Kupujący może dokonać zakupu towaru na aukcji serwisu Allegro.pl, a następnie odebrać towar w sklepie stacjonarnym Best Hunters.